DESIGN

KOTO by Skandinavisk x Design Bloggers United

Jeg elsker seje samarbejder. Og jeg elsker dem endnu mere når jeg selv er inkluderet. På næste uges Formex messe i Stockholm lanceres vores samarbejde KOTO by Skandinavisk x Design Bloggers United – et duftlys.

For mig har det altid været hensigten at Design Bloggers United skulle mere end blot bidrage med blogger tours til diverse byer. Vi vil gerne hjælpe virksomheder på tværs af de lande vi repræsentere med at ekspandere. Vi elsker alle sammen skandinavisk design og hvilken bedre virksomhed at samarbejde med end netop Skandinavisk. Det har været et yderst spændende projekt, hvor vi har haft næsen dybt i en masse forskellige dufte, og alle blev vi enige om at duften af rav, jasmin og vanilje var helt perfekt.

Vi har valgt at kalde lyset KOTO, et gammelt finsk ord for hjem, hvilket jo er perfekt til en flok design og interiør blogger. Og farven, ja den kunne jo næsten kun blive sort og hvid!

KOTO lanceres som den nye duft i en række af større eksklusive duftlys fra Skandinavisk. KOTO brænder i hele 75 timer, koster €60 og vil være i en lang række butikker i hele Europa indenfor den nærmeste tid – eller du kan allerede nu, pre-order dit nye favorit lys direkte hos Skandinavisk.

//

I love a cool collaboration. And I love them even more when Bungalow5 is included. At next week’s Formex fair in Stockholm our cooperation KOTO by Scandinavisk x Design Bloggers United – a scented candle – will be launched.

For me it has always been the intention for Design Bloggers United to do more than just write about our blogger tours from various cities. We want to help companies across the countries we represent to expand. We all love Scandinavian design and what better company to work with than Scandinavisk. It has been an extremely exciting project where we have had our noses deep in a lot of different scents, and we all agreed that the smell of amber, jasmine and vanilla was absolutely perfect.

We have chosen to call our candle KOTO, an old Finnish word for home, which is of course perfect for a bunch of design and interior bloggers. And the colour, well that was pretty easy, black and white of course!

Scandinavisk launches KOTO as the new fragrance in a range of new large scented candles. KOTO burns throughout 75 hours, cost XX and will be in a variety of stores throughout Europe in the beginning of September – or even better, you can pre-order your new favorite candle today at Skandinavisk.

Bungalow5_KOTO by Skandinavisk x Design Bloggers United

Bungalow5_KOTO by Skandinavisk x Design Bloggers United

Bungalow5_KOTO by Skandinavisk x Design Bloggers United

Bungalow5_KOTO by Skandinavisk x Design Bloggers United

 

Photos and styling by Susanna Vento, the newest member of the Design Bloggers United group. We are very happy she wanted to join!

You Might Also Like

2 Comments

  • Reply
    No Place Like Home ‹ Bungalow5
    September 28, 2014 at 17:07

    […] et par planter fra vindueskarmen på pension i gården og fundet en stak lysestager og ikke mindst KOTO frem, alt fordi, der er bare ikke er noget som efterårshygge […]

  • Reply
    More KOTO ‹ Bungalow5
    January 15, 2015 at 15:04

    […] vi sammen med Skandinavisk og Design Bloggers United det store og helt igennem fantastiske duftlys KOTO. Det blev hurtig en salgssucces og vi har fået mails fra hele verden fra glade […]

  • Leave a Reply